Przejdź do głównej zawartości
Nie zapomniane momenty #1
Finał Ligi Mistrzów z sezonu 2004-05.Odbył się 25 maja 2005 w Stambule.We finale mirzyły się dwie wspaniałe drużyny w tym czasie czyli wloski AC Milan i angielski Liverpool.W pierwszej połowie wszystko mówiło ze to właśnie Milan zdobędzie puchar.Na pierwszą bramke nie musieliśmy długo czekać gdyż do bramki Dudka w 1 minucie trafił Maldini.A dwie nastepne bramki dołożył Crespo w 39 i 44 minucie.Po żenującej pierwszej połowie gracze Liverpoolu szli do szatni ze spuszczonymi głowami.W drugiej połowie wszystko się zmieniło to gracze Liverpoolu sobie radzili i już w 54 minucie bramka trzelił Gerrald, w 60 minucie dolożył Smicer a w 60 minucie bramke dającą remis trafił Alonso.Po remisowej dogrywce doszło do karnych w których to wygrał Liverpoll pokonując Milan 3-2.Fantastycznie w bramce zachowywał się wtedy nasz rodak Jerzy Dudek broniąc strzały przeciwników i ten nie zapomniany Dudek Dance.
Ten mecz pokazuje że zawsze warto grać do końca.
                                 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Witam Cześć i czołem jeśli widzisz ten post to znaczy,że interesuje cię piłka nożna.Tworze ten blog od nie dawna jeśli chciałbyś mi pomóc go rozwinąć poleć go znajomym, komentuj ,zaobserwuj.Z góry dzięki.
Mam mam parę pomysłów na takie można nazwać serie na tym blogu.Oto one: -Nie zapomniane momenty-będę opisywać tutaj nie zapomniane turnieje,mecze czy gole. -Mini zakłady -będę obstawiła najciekawsze zbliżające się mecze.  -Pytania od czytelników-jeżeli ktoś miałby do mnie jakieś pytanie może je dać w komentarzu ja na pewno na nie odpowiem. -Zwykła pogadanka-czyli to co się dzieje obecnie w świecie piłki. To są moje pomysły jeśli wy macie jakieś ciekawe pomysły i chcielibyście rozwinąć tego bloga piszcie śmiało w komentarzu. Wpisy na blogu będę starał się publikować raz dziennie.
Witam,Cześć i czołem mam na immie Filip i od kąd pamiętam bardzo interesowałem się piłka nożna a,że lubie wyzwania dlatego postanowiłem zacząć pisać bloga.Wpisy na blogu będą pojawiać się bardzo często.